شنبه، مهر ۱۹، ۱۳۹۳

آیا نباید این مجلس را به توپ بست؟!

موجوداتی که به شرف نداشته شون قسم خورده اند حافظ منافع رأی دهندگانشون باشند، به جای اینکه برای مشکلات بی شمار مملکت مثل فقر گسترده، بی کاری فاجعه آمیز، اختلاف طبقاتی روزافزون، فساد ساختیافته دولتی، اعتیاد خانمانسوز، خشکسالی و فجایع زیست محیطی و صدها مشکل بغرنج دیگه فکری بکنند، مهم ترین دغدغه شون شده رسیدگی به وضعیت زنان ساپورت پوش، جلوگیری از به کارگیری افراد مجرد در دستگاه های دولتی و تصویب طرح رهاکردن سگ های هار در خیابان ها برای "امر به معروف" و "نهی از منکر"!
یک نفر از روی انصاف به من بگه آیا چنین مجلسی جز به توپ بسته شدن به درد دیگه ای هم میخوره؟
حیف که دیگه حتی جانور بی کفایتی مثل محمدعلی شاه قاجار توی این مملکت پیدا نمیشه که جربزه این کارو داشته باشه!!!

۴ نظر:

  1. مجلس خوب نیست اما به توپ بستنش هم خوب نیست که.

    پاسخحذف
  2. کلی احساس خوب
    با گونه های خیس و تحت تاثیر فیلم جاست اِ کوسشن او لاو دارم این کامنت رو برات مینویسم. برای زیرنویست ممنونم، برای تلاشی که کردی. این فیلم واقعا در تمی که داره عالیه. موضوع کامینگ اوت مساله مهمی بوده همیشه برای من و این فیلم خیلی قوی بود تو این زمینه. هنر توی این فیلم موج میزد جایی که دیالوگ ها خیلی حساس بودن و تو هم به خوبی از عهده ترجمه اون بر اومدی.
    دمت گرم

    پاسخحذف
  3. برای پستت: روزی که از مجلس هفتم چپ ها با انتخابات قهربازی رو شروع کردند و روزی که کسایی مثل من، خود ِ من برای رایی که سید داد اون رو سرزنش کردیم باید فکر این جاهاش رو میکردیم. یا رومی روم یا زنگی زنگ، یا اصلاح طلبی به معنی رفورم یا انقلابی به معنی رولیشن باید تکلیف خودمون رو روشن کنیم. یا مجلس رو به معنی مجلس بپذیریم و برای اصلاح اون تلاش کنیم یا یکی بهتر از شورای ملی و شورای اسلامی تاسیسس کنیم.

    پاسخحذف
  4. بازم ممنون برای زیرنویست :* :* :* <3

    پاسخحذف

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم