پنجشنبه، آبان ۱۳، ۱۳۸۹

ارائه !

امروز برای اولین بار در دانشگاه جدید برای یکی از درس ها ارائه داشتم ! ارائه ای با موضوع "گوگل اپ انجین" !
وقت نسبتا زیادی هم برای تهیه ی اسلاید گذاشته بودم و صبحش هم با یکی از دوستان تمرینی جهت شبیه سازی محیط ارائه و انجام اصلاحیات داشتیم !
جالب اینجاست که اولین نفری بودم که در این درس ارائه داشت . با توجه به زمان بد کلاس که بعد از ظهر 5 شنبه بود و فرصت کمی که برای ارائه داشتم ، در جایگاه مربوطه قرار گرفته و بحث رو شروع کردم !
به جز اول مطلب که کمی خوب پیش نرفت ، بعد از گذشت یکی دو دقیقه بر محیط مسلط شدم و مطالبم رو به صورت کامل و وافی برای کلاس که با قیافه های این شکلی بهم زل زده بودند بیان کردم !
واقعا که این قیافه ها آدم رو یاد گونه ای از دایناسورهای دوره ی ژوراسیک به نام "مایاسور" مینداخت !
به هر حال این ارائه دردسر چندانی واسم نداشت و مهم تر از همه اینکه استاد هم گفت صرف نظر از اینکه عکس های اسلایدت کم بودن و یه کم هم خسته کننده بود اما در کل ارائه ی خوبی بود !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم