سه‌شنبه، مرداد ۳۱، ۱۳۹۱

انحطاط

فکر میکنم این موضوع که آینده ی جامعه ی بشری واقعا ناامید کننده ست، کاملا درسته!
توی این شش هفت سال گذشته، با آدم های زیادی آشنا شدم، و این حقیقت رو که انسان ها با گذر زمان تغییر می کنند، در مورد اکثریت قریب به اتفاق اون ها به چشم خودم دیدم. ولی متاسفانه چیزی که ناراحت کننده و زجرآوره اینه که برخلاف حالت ایده آل، یعنی حالتی که در اون انسان ها با گذر زمان رو به تکامل فکری و عقلی و رفتاری میرن، اون چیزی که در واقعیت شاهد اون بودم این بوده که تقریبا تمام آدم های مذکور با گذر زمان رو به رذالت و بی ارزش شدن رفتن... رو به رفتار منفعت طلبانه و خودخواهانه و معامله گرانه... و معدود نقات قوت اخلاقی، رفتارهای دوست داشتنی و در یک کلام ارزش های انسانیشون رو از دست دادن... و این یعنی انحطاط!
باید سعی کنم این کژی روی من زیاد تأثیر نذاره... الان از ته دل منظور اون بزرگی رو می فهمم که توی درددل هاش میگفت ای کاش هرگز نمیشناختمون!!! وقتشه روی این موجودات به عنوان یک انسان، یا حداقل به عنوان یک دوست، خط بطلان بکشم و فراموششون کنم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم