دوشنبه، آذر ۲۷، ۱۳۹۱

دندون درد!

راست میگن که درد دندون یکی از بدترین دردهاست! مخصوصا موقعی که آدم میخواد بخوابه و مخصوصا وقتی که دیگه کار از ایبوپروفن و این حرفا بگذره!!!
تا چند وقت پیش دندون پزشکی نرفته بودم و تجربه ای در مورد عصب کشی و پر کردن دندون نداشتم، البته حرف هایی در مورد سوزن و مته ی دندون پزشکی و صدای چندش آورش شنیده بودم، ولی خب از قدیم گفتن شنیدن کی بود مانند دیدن!!!
خوشبختانه اولین تجربه من تجربه بسیار خوبی بود و به هیچ وجه با شینده های خوف انگیزی که در این باره شنیده بودم مطابقت نداشت، مخصوصا اینکه نمی دونستم در هر مرحله قراره چه بلایی سرم بیاد باعث شد که مراحل کار واسم جالب هم باشه! مسلما از این به بعد در صورت احساس کمترین درد دندان در مراجعه به دندون پزشک درنگ نخواهم کرد، چون یه لحظه درد دندون به ده بار درد پر کردنش نمیارزه! به قول بزرگی از هرچیزی وحشت داری خودت با آغوش باز به استقبالش برو! چون فکر ترس یا درد از خود این حس ها به شدت آزار دهنده تره! هر چند که واقعا کمترین دردی حس نکردم!

پ.ن : این تجربه فقط یک قسمت بسیار دردناک داشت و اونم وقتی بود که مادری با دختر جوونش اومدن توی مطب و پس از پرسیدن هزینه ترمیم دندون از منشی، با ناامیدی از مطب خارج شدن...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم