جمعه، اسفند ۳۰، ۱۳۸۷

سی ام اسفند !

سلام
امروز سي امين روز از اسفنده , روزي که هر چهار سال فقط يک بار اتفاق مي افته ! و به خاطر همين من تا به حال در اين روز هيچ مطلبي روي وبلاگم ننوشته بودم , بنابراين تصميم گرفتم اين پست رو فقط به رسم يادگاري از 30 اسفند 87 اينجا بنويسم ...
نمي دونم آيا فرصتي خواهد شد که چهار ساله ديگه در همين روز به ياد اين پست , مطلبي توي وبلاگم بنويسم يا نه ؟ اما اين روز واسه ي من حس خيلي عجيبي به همراه داره ... انگار روزيه که بين 365 روز سال تک و تنها مونده ... اما من خيلي دوستش دارم ...


امروز صبح مطابق رسم چند ساله رفتم به کوه ... جای همه تون خالی ... هوا خیلی بهاری بود ... زمین هم همینطور ...

سی امین روز از اسفند 87 - کوه صفه

الانم که چند ساعت بیشتر تا تحویل سال نمونده ... سال خوبی رو برای همه تون آرزو می کنم ... تا سال آینده خدانگهدار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم