یکشنبه، اسفند ۲۹، ۱۳۸۹

بهار اومد...

کمتر از یک ساعت دیگه اسفند زیبا به پایان میرسه...
همینطورم سال 89 و دهه ی هشتاد خورشیدی... دهه ای که بهترین سال های زندگی من بود... و چشم برهم زدنی سپری شد و به تاریخ پیوست...
و کمتر از 4 ساعت دیگه  سال نو، بهار نو و دهه ی نو از راه میرسه...
امیدوارم سال پیش رو برای همه ی دوستان و همه ی انسان های خوب سال پر از شادی و موفقیت و سلامتی باشه
پ.ن.1 : قدیما وقتی واسه خرید عید می رفتم، بنابر اقتضای شرایطم بیشتر دنبال چیزی بودم که هم ظاهر و کیفیت خوبی داشته باشه و هم قیمتش مناسب باشه، البته این ها گاهی(شاید اکثرا) با هم در تضادن!
اخیرا با اینکه محدودیت دوم خیلی کمتر شده ولی متاسفانه ظاهرا چیزی که نظرم رو جلب کنه به چشمم نمیخوره، نمی دونم... شاید دوستام راست میگن که زیادی سخت گیرم!
پ.ن.2 : به نظر بعضیا خرید عید کار اشتباهیه، البته از لحاظی حرفشون قابل قبول و منطقیه، ولی شخصا به چشم یک رسم زیبا بهش نگاه میکنم که بایست حفظ بشه و واسه ی همین همیشه سعی می کنم درش شرکت کنم، گرچه گاهی (مثل امروز) کلی پیاده بشم!
پ.ن.3 : امروز آخرین خریدهای سالم رو کردم که البته مثل همیشه خریدهای دقیقه نودی بودن! فارغ از اینکه توی یکیشون فکر میکنم یه کم زیادی پول دادم و جای تخفیف گرفتن بیشتری داشت، و فارغ از اینکه چیز خاصی هم نخریدم، با این همه از خریدهام راضیم!
پ.ن.4 : حیف که ماه اسفند به پایان رسید! به قول شاعر: صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت!!!
پ.ن.5 : اینم از سال 89... سال نوی همگی دوستان مبارک!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم