سه‌شنبه، مهر ۰۷، ۱۳۸۸

انتقال چند پست قدیمی !

سلام حدود 2 سال پیش به دلایلی برای مدت کوتاهی مطالبم رو به جای این وبلاگ در وبلاگ دیگه ای با آدرس http://tiredaloneboy.blogfa.com ارسال می کردم که بعد از چندماه مجددا به همین وبلاگ برگشتم . چند روز پیش نگاهی به اون مطالب داشتم و تصمیم گرفتم برای حفظ یکپارچگی آرشیو مطالبم اون ها رو هم به همین وبلاگ منتقل کنم ... و این کارو هم کردم در ادامه هم لینک های مطالب انتقال داده شده رو می تونید ببینید .
متشکرم

دلم عجیب گرفته است ... (شنبه دهم آذر 1386)
شب یلدایی من ... (جمعه سی ام آذر 1386)

تقدیم به دوست خوبم ... تولدت مبارک ... (چهارشنبه دوازدهم دی 1386)

دلم تنگ است ... (شنبه ششم بهمن 1386)
والنتاین ... (چهارشنبه بیست و چهارم بهمن 1386)

شاید فردا ! (جمعه دهم اسفند 1386)
مبارک بادت این سال و همه سال ! (چهارشنبه بیست و نهم اسفند 1386)

یک سکوت سبز بهاری ... (یکشنبه هجدهم فروردین 1387)

بازگشت (یکشنبه پنجم خرداد 1387)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم