یکشنبه، تیر ۰۶، ۱۳۸۹

جیک جیک یک رویا !

گاهی حس می کنم صدایی می شنوم ... شبیه صدای جیک جیک ...
ولی خوب که فکر می کنم ، می بینم که دارم خواب می بینم ! شایدم فراتر از یه خواب ساده ، مثلا توهم یا مالیخولیا !


به نظر گاهی زیادی به رویاهام بها میدم ، ای کاش رویاهای آدم هم به همون اندازه بهش بها می دادن ! ولی خب اون موقع که نمیشد آخه ! چون دیگه دنیا میشد آرمانشهر !

ولی رویاهای من خیلی وقته که پرپر شدن ... پس این همه سر و صدا برای چیه ؟!؟
خب ، شایدم اصلا سر و صدایی در کار نیست ... فکر می کنم مثل همیشه زیادی شلوغش کردم !

اینا از دید همه یه بازیه !
ولی من چرا اینقدر جدی می گیرم ؟!؟ شاید چون با کسی شوخی ندارم ! شاید واسه همینه که بهم میگن "سخت" میگیری ! شاید باید "آسون" بگیرم !

پیش به سوی یه زندگی بدون محدودیت ؟؟؟

Who cares ??? take it easy !!!

ولی منکه نمی تونم !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم