سه‌شنبه، اردیبهشت ۰۶، ۱۳۹۰

بارون بهاری

روزایی که هوا هنوز حس و حال بهاری داره(مثل همین دمدمه های اردیبهشت) همیشه هر وقت می رفتم بیرون سوئی شرت کلاهدارم رو با خودم می بردم، هرچند معمولا فقط یه بار اضافه بود که بایست دستم می گرفتم و استفاده ای نداشت. ولی امروز که به آسمون نگاه کردم و خبری از ابر ندیدم گفتم که این بار بدون سوئی شرت میرم بیرون... هنوز یک ساعت از بیرون رفتنم نگذشته بود که ابرای سیاه آسمون رو پوشوندن و چنان بارونی گرفت که فقط یک دقیقه زیرش ایستادن معادل دوش گرفتن بود!
خوشبختانه زود یه تاکسی گیر آوردم و سوار شدم، ولی چون مسیر کوتاه بود موقع پیاده شدن هنوز بارون میومد، این بود که مجبور شدم یکی دو دقیقه زیر یه سقف گوشه پیاده رو پناه بگیرم تا بارون بند بیاد!
خوبی بارون بهاری اینه که زود بند میاد! و بعدشم هوا خیلی عالی میشه!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم