جمعه، مرداد ۳۰، ۱۳۹۴

عمق فاجعه!

بیانیه مأموریت دانشگاه هاروارد (1636 میلادی)
    چون خداوند به‌سلامت ما را به‌سرزمین نیوانگلند رسانید، به یاری او خانه‌های خود را ساختیم و برای ادامهٔ زندگانی خود وسایلی برانگیختیم و مکان‌های مناسبی برای پرستش پروردگار پی‌افکندیم و به تشکیل یک دولت غیرنظامی همت گماشتیم. اما آرزوی بزرگی را که در قلب خود می‌پروراندیم و در پی تحقق آن روزشماری می‌کردیم، آموزش و پرورش بود که سعادت جاودانه در پی داشت. ما نمی‌خواستیم که دیو بی‌سوادی در کلیساها بجای ماند و کشیشان ما در تاریکی نادانی به‌سر برند.


بيانيه چشم انداز دانشگاه تهران در افق 1404 شمسی
    دانشگاه تهران در افق 1404 ، دانشگاهي جامع، داراي جايگاه ممتاز در خلق علم و فناوري بوده كه از نظر علمي، در سطح ملي و منطقه اي مرزشكن و تربيت كننده انسانهايي مؤمن، فرهيخته، آزادانديش و كارآفرين مي باشد. اين دانشگاه؛ پيشرو در توسعه مفاهيم الهام بخش علمي و پژوهشهاي بنيادي و ارتقاءدهنده تحقيقات توسعه اي و كاربردي علم و فناوري بوده و همچنين از ظرفيت جهاني توانمندسازي فارغ التحصيلان و بنگاه هاي دانش بنيان براي شكل دهي به الگوي دانش بنيان توسعه ملي، مبتني بر مكتب اسلام برخوردار است.

پ.ن: عمق فاجعه رو در ادامه داشته باشید:

بيانيه مأموریت دانشگاه شهید بهشتی
    انجام پژوهش بنیادین برای شناخت خلقت و آیات الهی، انسان و روابط انسانی و انجام پژوهش کاربردی- توسعه‌ای و بهره‌گیری از علم برای تأمین منفعت انسان‌ها، حل مسائل جامعه و آبادانی زمین، تربیت و تعلیم کسانی که نسبت به خدای رحمان خشیت داشته، شهادت‌دهندگان بر کمال آفرینش پس از تجسس و تفحص از خلقت الهی بوده و متعهد به بهره‌گیری از دانش و انتقال آن به دیگران، ترویج و نشر علم در جهت تقویت چرخه جریان ملی دانش و اثرگذاری در علم جهانی و تعالی بشر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم