شنبه، دی ۲۳، ۱۳۸۵

ایام امتحانات هم از راه رسید ...

دوستای خوبم سلام
امیدوارم خوب خوب خوب باشید
از امروز امتحانای پایان ترم من شروع شد , اولیش امروز صبح بود و البته خدا رو شکر زیاد بد نشد , فردا هم یه امتحان سخت دارم که البته چندان هم براش آمادگی ندارم , یعنی راستش نمی دونم استاد میخواد چه طوری سوال طرح کنه و برای همین هم زیاد خودمو برای خوندن چیزایی که بیشتر برای من جنبه ی اطلاعات عمومی دارن اذیت نمی کنم !!! (البته این در مورد تمام درس هام صادقه)
به هر حال من توی این ایام امتحانات میخوام زود به زود وبلاگم رو به روز کنم !!! یعنی حداقل هر روزی که یه امتحان دارم , یه سری هم به وبلاگم میزنم (هرچی باشه آخرین دیماهیه که دارم امتحان به این سبک میدم و دلم برای این روزا تنگ میشه ...) , قبول ؟؟؟!!! البته میخوام از فردا مطالب قشنگ قشنگ یا شعر یا عکس یا هر چیزی که به نظرم جالب بیاد رو توی پست هام بذارم ...
پس تا فردا ...



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم