چهارشنبه، دی ۱۳، ۱۳۸۵

یلدا بازی !

دوباره سلام


ادب حکم میکنه قبل از هرچیز از دوست خوبم جناب دکتر رضوی به خاطر اینکه بنده رو به این بازی دعوت کردند , تشکر کنم .

شاید اول بهتر باشه کمی در مورد قواعد بازی صحبت کنم : بازی به این شکله که هر کسی ۵ ویژگی از خصوصیات خودش رو که دیگران نمی دونند در وبلاگش می نویسه و بعد ۵ نفر دیگه از دوستانش رو هم به بازی دعوت میکنه ! به همین سادگی !!! البته این رو هم بگم که این بازی ظاهرا از حدود دو سه هفته ی پیش شروع شده و بعد این همه مدت بالاخره موجش به وبلاگ منم کشیده شد ! به نظر من این ژیشنهاد جالبی بوده که جا داره از مبتکرش تشکر کنم !

خب , بذارید یه کم فکر کنم ببینم اصلا چی باید بنویسم ... فکر کنم بهتره شروع کنم و بنویسم , قضاوت دیگه با شما ...

۱ - متولد اول آبان ۶۳ هستم , یه خواهر دو قولو داشتم که ربع ساعت از من بزرگتر بود , اما متاسفانه ۵ روز پس از تولد میمیره و برادر کوچولوشو تنها میذاره , حالا من مجبورم به جای ۲ نفر زندگی کنم !

۲- از همون بچگی خیلی آروم و سر به راه بودم , با اینکه همه ی بچه ها شدیدا دوستم داشتن و به قول معروف خیلی محبوب بودم (چون توی رای گیری برای انتخاب مبسر با رای موافق همه ی بچه های کلاس به روز مبسر می شدم !) , اما هیچوقت هیچ دوست صمیمی ای نداشتم , یعنی از وقتی یادمه همه ش دنبال کسی بودم که بتونم یه جور رابطه ی دوستی عمیق باهاش برقرار کنم , اما متاسفانه هیچوقت چنین کسی سر راهم قرار نگرفت . همیشه شاگرد اول بودم , یادمه اغلب کمترین نمره ام نمره ی ورزشم بود !

۳ - توی یکی دو سال اخیر , در مورد خودم , احساساتم , هدفم در زندگی و کلا هر چی که فکرش رو بکنید خیلی فکر کردم و با خودم کلنجار رفتم . بالاخره حس می کنم دارم به یه نقطه ی ثبات نردیک میشم , یعنی خودمو میشناسم , توقعاتی که از خودم دارم رو مشخص می کنم و برای بدست آوردن اون چیزی که میخوام تا جای ممکن تلاش می کنم .

۴ - توی زندگی از دو تا چیز خیلی بدم میاد : دروغ و بدقولی . البته سعی می کنم اول از همه خودم تا جای ممکن از این موارد دوری کنم . بهچیزی که اعتقاد نداشته باشم به هیچ وجه عمل نمی کنم . متاسفانه اعتماد به نفسم خیلی کمه , که این منو آزار میده . البته اخیرا دارم سعی می کنم خودمو آپگرید کنم ! نمونه اش اینه که آدرس وبلاگم رو به چند تا از دوستان غیر هم احساسم هم دادم که البته آدمای خیلی خوبی هستند , البته برای این کار یه برنامه ی میان مدت دارم که این تازه فاز اولشه !

۵ - من رشته ی تحصیلیم نرم افزاره , اصطلاحا خوره ی کامپیوتر و اینترنت و طراحی دیتابیس و برنامه سازی و از اینطور کارها دیگه , فکر کنم ۹۰٪ وقت آزادم صرف همین کارایی که گفتم میشه , ۱۰٪ بقیه هم به کارهای جانبیم می رسم .

البته گفتنی خیلی زیاده , که نه زمان و نه قواعد بازی اجازه نمیده . شاید یه روزی بیشتر در موردشون صحبت کردم .

در آخر هم دوست دارم از شروین عزیزم برای شرکت در این بازی دعوت کنم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم