دوشنبه، اسفند ۲۱، ۱۳۸۵

نوروز ...

دوستان خوبم سلام
امروز بيست و يکم اسفندماهه , چقدر زود گذشت ... ماه اسفند ... سال 85 ... 22 سال و 3 ماه و 21 روز ... چقدر زود گذشت ...
و 10 روز ديگه يه سال جديد رو شروع مي کنيم ... يه سال ديگه , پر از روزهاي خوب و بد و شيرين و تلخ ... يه سال ديگه ...
فردا براي من آخرين روز کاري ساله و بعدش تعطيلات نوروز 86 من شروع ميشه , ميدونيد , يه کارهايي هست که هميشه من قبل از عيد هر سال يا در طول تعطيلات انجام ميدم , امروز ميخوام يه کمي راجع به اين کارها صحبت کنم , البته بعضياش رازه , اما خب فکر مي کنم شما ارزش دونستنش رو داشته باشيد .
يکي از کارهايي که من از بچگي انجام مي دادم نوشتن خاطرات عيد نوروزه . راستش من کلا اهل خاطره نويسي نيستم , اما هر سال خاطرات ده بيست روزي رو مي نويسم که اونم همين تعطيلات نوروزه . من از سال 77 اين کار رو شروع کردم , الان 9 تا دفترچه ي خاطرات دارم و امسال هم دهميش رو ميخوام بنويسم . به نظر من اين کار خيلي خوبيه , نمي دونيد وقتي بعد اين همه سال ميرم سراغ خاطرات اون سال ها ... سال هاي بچگي ... نمي دونيد چه حسي به آدم دست ميده ... تازه يه خوبي ديگه هم داره و اون اينه که در طول سال اگه دلم براي روزها و حال و هواي عيد تنگ بشه , ميتونم يه نگاهي به خاطراتم بندازم و اون روزها رو جلوي چشمام ببينم .
يکي از کارهاي ديگه اي که من هر سال عيد مي کنم , اينه که صبح آخرين روز سال , يعني 29 يا 30 اسفند هر سال ميرم کوه پيمايي !!! امسال سومين ساليه که اين کارو مي کنم , يعني ميخوام بکنم ! توي پست هاي بعديم مفصل در موردش براتون مي نويسم
اما من يه کار عجيب ديگه هم انجام ميدوم , البته قبل اينکه اينو بگم بايد قول بديد که بهم نمي خندين , باشه ؟؟؟ ممنون !
من يه کتاب رمان 600 صفحه اي دارم به نام دنياي گمشده که بيشتر عيدها اونو يه دور ميخونم !!! حالا چرا و چه جوريش باشه براي پست هاي بعدي ...
خب , فردا شب هم که چهارشنبه سوريه و دوباره مراسم آتيش بازي و شيطنت هاي بچه گونه اي که البته من هيچوقت نکردم ...
البته کارهاي ديگه اي هم هست که خاطرات نوروز منو شکل ميده که توي اين مدت باقي مونده به عيد سعي مي کنم هر روز آن بکنم و براتون بيشتر در مورد کارهايي که من توي اين روزهاي قشنگ انجام ميدم , بنويسم
ممنون که اين مطلب رو خونديد , فردا ميخوام در مورد چهارشنبه سوري بنويسم . منتظرتون هستم ...
فقط يه چيز ديگه و اينم اونکه من ميخوام رنگ قالب وبلاگم رو عوض کنم , ميخوام بدونم به نظر شما چه رنگي بذارم بهتره ؟؟؟ نظر خودم که سبز روشن فيروزه ايه , شما هم لطفا راهنماييم کنيد , بازم ممنونم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم