دوشنبه، فروردین ۰۶، ۱۳۸۶

مبارک بادت این سال و همه سال !

دوستان خوبم سلام
سال نوی همه تون مبارک , امیدوارم امسال , سال خیلی خوب و پر از شادی و سلامتی و موفقیت برای همه تون باشه .
این اولین پست من توی سال جدیده , برای همینم دلم می خواد یه شعری رو که خودم خیلی دوستش دارم و برای من یادآور دوران بچه گی و شاید بهترین نوروز عمرمه (نوروز 75) , براتون اینجا بنویسم . امیدوارم خوشتون بیاد (فقط اینو بگم که این شعر توی پیکی بود که اونسال عید گرفتم !).


مبارک بادت این سال و همه سال !

شد سینه ی ابر تیره پاره
با جنجر نور سرخ خورشید
آن غنچه که بسته بود لب را
از قلقلک نسیم خندید
افتاد نگاه گرم خورشید
بر دامن سبز سبزه زاران
آواز شکفتن از لب گل
پیچیده به کوچه ی بهاران
بلبل شده بود مست و بی خود
از شور نوای سرخ گلها
در کوچه ی سبز باغ می گشت
دنبال صدای سرخ گل ها
نقاش جهان خدا , به نرمی
بر کار قشنگ خویش پرداخت
ار فصل سپید و سرد دیروز
تصویر بهار سبز را ساخت !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم