دوشنبه، فروردین ۱۳، ۱۳۸۶

13 به در

امروز 13 فروردین , آخرین روز از تعطیلات نوروزی بود ... مثل همیشه خیلی زود گذشت ... البته برای من نوروز امسال زودتر از هر سال گذشت ...
تعطیلات نوروز هم تموم شد و من هیچ کاری نکردم ... نه درسی خوندم , نه تلویزیونی دیدم , نه مسافرتی رفتم , نه تفریحی کردم , نه حتی خواب درست و حسابی رفتم ... واقعا خودم هم نمی دونم چطور این دو هفته گذشت ...
به هر حال از فردا دانشگاه باز میشه و دوباره روز از نو روزی از نو , مخصوصا توی این یکی دو ماهه آینده , روزهای پرکاری در انتظارم هستند , روزای آخر دانشجویی من ... و کلی کار ریخته سرم ... پروژه ی پایانی , کارآموزی , درس های انبار شده و ...
البته میدونم که این روزها هم خیلی زود میگذرن , سخت یا آسون , خوب یا بد ... و خب اینم میدونم که وقتی تموم بشن دلم براشون تنگ میشه ...
و البته میدونم که سالی که در پیش داریم , برای من خواه ناخواه سال مهمیه , سالی که در اون توی زندگیم تغییرات زیادی بوجود میاد , درسم تموم میشه , اگر کارشناسی ارشد قبول بشم که باید خودم رو برای یه دوره ی جدید آماده کنم و اگر هم نه باید برای امتحان سال آینده تلاش کنم و در هر دو حال باید دنبال یه کاری باشم تا بتونم اگه خدا بخواد مستقل بشم ... و یه دوره ی جدید از زندگیم رو شروع کنم ...میدونم که سخته ... اما امیدوارم ... که نوروز 87 رو یه طور متفاوت جشن بگیرم , اونطوری که همیشه توی ذهنم بوده و البته هیچوقت نتونستم بهش عمل کنم ... امیدوارم ... به آینده امیدوارم و میدونم که خدا کمکم میکنه , از شما دوستان خوبم هم خواهش می کنم برام دعا کنید ... منم دعا می کنم سال 86 سال خیلی خوبی برای همه تون باشه , سالی که توی اون فقط شادی باشه و سلامتی و امید
نوروز 86 هم تمام شد و حالا از اون روزهای قشنگ برام هیچی نمونده جز یک دفترچه ی خاطرات ... خداحافظ نوروز 86

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم