سه‌شنبه، شهریور ۲۸، ۱۳۹۱

لَختی با تلویزیون!

شبکه 1 (اخبار):

گزیده ی مهم ترین خبرها:
رزمایش بزرگ عفیر2 در منطقه استراتژیک صحرای طبس!
خودکفایی در تولید همه ی محصولات داخلی و قطع کلی واردات همه ی کالاها از همه ی کشورها علی الخصوص کالاهای چینی!
افتتاح یک دهانه دکان با اشتغال زائی 2 نفر توسط رئیس دولت همزمان با هفته دکان داری!
موج مکزیکی بیداری اسلامی در همه ی کشورهای عربی به جز سوریه!
بحران اقتصادی، تورم، فقر، بیکاری، فساد و فحشا در غرب به همراه اعتصاب، اغتشاش و تظاهرات گسترده مردم علیه نظام سرمایه داری!
قانونی شدن ازدواج همجنـسبازان در چند ایالت دیگر آمریکا!
طوفان و سیل و زلزله و سونامی در آسیا.
دندان در آوردن یک پیرزن 150 ساله بورگینوفاسویی...

شبکه 2 (سریال کره ای):

...اوه بانوی من! بانوی من! اوه بانوی من!
شما نباید این حرفو بزنید بانوی من!
(گریه دسته جمعی دخترها) اوه بانوی من، بانوی من!
نه بانوی من! بانوی من! بانوی من!...

شبکه 3 (سریال ایرانی):

...چی؟؟؟ مامان حالش به هم خورده بردنش بیمارستان؟
- کدوم بیمارستان؟؟؟ بپرس کدوم بیمارستان!!!
- باشه ما الان خودمونو میرسونیم!
(سکانس بعدی یه زن چادری با یه مرد ریشو به سرعت وارد سالن انتظار بیمارستان میشن و با یه زن و مرد دیگه که گویی با هم فامیلن روبرو میشن، زنا همو بغل می کنن و گریه می کنن و مرد تازه وارد از مرد کهنه وارد ماجرا رو می پرسه!)...

شبکه 4 (برنامه پاسخ به سؤالات مذهبی جوانان با حضور حاج آقا سقة السلامیان):

...اختلاط زن و شوهر در محیط خانه امری بسیار نامیمون و نامبارک است! در این زمینه حدیث داریم که زن و شوهر جز در موارد اضطرار نبایست با هم تنها باشند، وگرنه ممکن است خدایی ناکرده دچار گناه بشن! انسانه دیگه! نفس اماره!!! یعنی امر کننده به بدی! و این میتونه نعوذ بالله باعث بشه که مرد نگاه شهوانی به زنش داشته باشه که همونطور که در روایات وارد شده این از بزرگترین معاصیه. البته خدا رو شکر جوون های ما بر خلاف اون چیزی که در فرهنگ غرب رایجه از این لغزش ها کاملا پاک و مبرا هستند...

شبکه 5 (فیلم خارجی):

... (صحنه انفجار پشت سر زن و مرد نقش اول و دوم فیلم و بعدش اون دو رو می بینیم که به طرز اعجاب آور و نامعلومی از معرکه نجات پیدا کردن)

اوه لورا، تو جون منو نجات دادی... (لورا به جورج نگاه می کنه و موسیقی فیلم عوض میشه! بعد چند ثانیه می فهمید که فیلم تموم شده و 10 دقیقه بعدی تیتراژ پایانی فیلم با بک راند سیاه و فونت 10 تایمز نیو رمان سفید رنگ!)

شبکه خبر:

تکرار اخبار شبکه 1

شبکه معارف:

تکرار برنامه شبکه 4

شبکه آموزش:

بوققققققق...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از علاقه شما به این مطلب سپاسگزارم